قیمت تابلو چنلیوم در مشهد

قیمت تابلو چنلیوم در مشهد

قیمت تابلوهای چنلیوم به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از مهم ترین عوامل آن که در قیمت تابلو چنلیوم بسیار تاثیر دارد فونت خط و قطر قلم نوشته است به طوری که حروف چنلیوم با قطر قلم بیست سانت قیمت نسبتا بیشتری دارد نسبت به حروف چنلیوم با قطر قلم ده سانت دلیل این اختلاف این است که حروف چنلیومی که قطر قلم آن پهن است جنس بیشتری مصرف میکند و متراژ کمتری میبرد بطوری که متراژ آن به اندازه یا حتی کمتر از چنلیوم با قطر قلم ده سانت میشود اما جنس مصرفی آن سه برابر چنلیوم با قطر قلم ده سانت است به عنوان مثال فرض کنید یک حروف چنلیوم با قطر قلم ده سانت داخل یک سوم ورق پلکسی در ابعاد 60 سانتی متر در 120 سانتی متر با متراژ بیست متر دور حروف جا میشود و به مراتب برای یک سوم ورق پلکسی به همان اندازه یعنی 60 در 120 سانتی متر ورق پی وی سی استفاده میشود و برای روشن کردن حروف چنلیومی که در یک سوم ورق جا نمایی شده است یک تعداد حدودی تقریبا دویست عدد بلوکه اس ام دی نیاز دارد که تابلو بصورت کامل روشن شود اما حال فرض کنید همین حروف چنلیوم را با فونتی پهن تر و ابعادی درشت تر نوشته شود بطوری که بجای یک سوم ورق پلکسی یک ورق کامل یعنی ابعاد 120 در 180 سانتی متر جا نمایی شود کاملا مشخص است که حروف چنلیومی که در یک ورق کامل جا نمایی شده است هم مصرف پلکسی سه برابری دارد که در قیمت دخیل است هم مصرف ورق پی وی سی به اندازه ی پلکسی 120 در 180 سانتی متر میشود و سه برابر میشود و هم  برای روشن کردن این حروف چنلیومی که یک ورق کامل پلکسی مصرف می کند حدودا ششصد عدد بلوکه ی اس ام دی نیاز دارد که بطور کامل بدون سایه روشن شود.

اما  فقط قطر قلم در  قیمت حروف چنلیوم موثر نیست عواملی دیگر هم هست که در قیمت حروف چنلیوم تاثیر زیادی دارند که یکی دیگر از مهمترین عوامل میتوان به متریال حروف چنلیوم اشاره کرد.

حروف های چنلیوم مدل های مختلفی دارد و اختلاف بین این مدل ها در قیمت آنها نقش بسزایی دارند .

از جمله مدل های چنلیوم میتوان به چنلیوم الماسی -چنلیوم کریستالی-چنلیوم دوبل استیکر-چنلیوم دوبل پلکسی-چنلیوم ساده-چنلیوم دوبل رفلکس-چنلیوم چاپی-چنلیوم هفت رنگ یا همان rgb - چنلیوم لبه پانچی و ... اشاره کرد که هر متریال قیمت خود را دارد و دلیل اختلاف قیمت آنها متریال مصرفی در آن حروف است بطوریی که چنلیوم ساده از همه ارزان قیمت تر است و چنلیوم الماسی به دیل لیزر شدن سطح پلکسی با دستگاه لیزر و تایمی که دستگاه لیزر برای سوراخ کاری سطح پلکسی  می برد قیمت بیشتری نسبت به چنلیوم ساده دارد.

چنلیوم کریستالی به دلیل اضافه شدن کریستال و کلرفوم جهت چسبیدن کریستال ها داخل حروف قیمت بیشتری نسبت به چنلیوم ساده دارد.

چنلیوم دوبل استیکر به دلیل اضافه شدن استیکر بر روی سطح پلکسی قیمت بیشتری نسبت به چنلیوم ساده دارد.

چنلیوم دوبل رفلکس به دلیل اضافه شدن ورق رفلکس که پشت ان جیوه کار میشود و دقیقا حالت آینه ای بسیار شفاف و رنگی دارد قیمت بیشتری نسبت به چنلیوم ساده دارد.

چنلیوم چاپی به دلیل  چاپ یو وی که بر روی سطح پلکسی انجام می شود قیمت بیشتری نسبت به چنلیوم ساده دارد و چنلیوم هفت رنگ یا همان RGB  به دلیل استفاده شدن بلوکه ی هفت رنگ داخل حروف و عوض شدن رنگ حروف در حالت های مختلف قیمت بیشتری نسبت به چنلیوم ساده دارد.

به غیر از این موارد که مربوط به سطح روی حروف چنلیوم می شود مورد دیگری هست که در قیمت تابلو چنلیوم تاثیر دارد این مورد تاثیر چشم گیری در قیمت حروف چنلیوم ندارد اما ذکر کردن آن خالی از لطف نیست .

لبه های چنلیوم در طرح های مختلف و سایز های مختلفی در بازار موجود است که سایز های پر مصرف آن هفت سانت و نه سانتی است لبه های چنلیوم هفت سانت قیمت مناسب تری دارد و برای حروف های ریز استفاده میشود و لبه های چنلیوم نه سانت قیمت بیشتری دارد و برای حروف های چنلیوم درشت تر استفاده می شود مورد بعدی رنگ لبه ی چنلیوم است که رنگ نقره ای به دلیل این که رنگ خام لبه ی چنلیوم است از همه قیمت مناسب تر است و رنگ های طلایی و مشکی و .. به مراتب قیمت بیشتری دارند اما موردی که در قیمت لبه ی چنلیوم تاثیر چشم گیری دارد طرح دار بودن و یا ساده بودن لبه ی چنلیوم است که در این مورد لبه های چنلیومی که طرح دار باشند به دلیل این که بر روی سطح آن با دستگاه پانچ میشود و به دلیل پانچ شدن کاوری داخل لبه ی چنلیوم اضافه میشود که از لای پانچ ها گردو غبار و یا آب باران داخل حروف نرود  قیمت بیشتری دارد. بطور خلاصه لبه ی چنلیوم هفت سانتی متری نقره ای از همه ارزان تر  و لبه ی چنلیوم طرح دار نه سانتی متری طلایی از همه ی لبه های چنلیوم بسته به نوع طرح گران تر است.

حتماً این را در نظر بگیرید که اگر یک حروف قیمت متر دور حروف آن ارزان باشد دلیل بر جنس نا مرغوب آن نیست و یا اگر حروفی قیمت متر دور حروف آن بیشتر از همه ی نوع ها باشد دلیلی بر جنس درجه یک بودن آن نیست تفاوت قیمت ها بیشتر از درجه یک یا دو بودن از نوع متریال نشأت میگیرد که تک ورق باشد یا دوبل یا ....

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تابلو های چنلیوم و استعلام قیمت انواع تابلو های چنلیوم با ما تماس بگیرید.

09154067228

09358652679

05137260253

اشتراک گذاری:

نظر بدهید