تاثیر متن تابلو

تاثیر  متن تابلو

از آنجایی که افراد در حین عبور و مرور از خیابان ها بطور عادت متن تابلو های چنلیوم را  میخوانند و در ذهن خود مرور میکنند به این نتیجه رسیده ایم که متن تابلو چنلیوم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است .برای طراحی اسم تابلو چنلیوم و برآورد قیمت با شماره 09154067228 تماس حاصل فرمایید.

انتخاب اسم:

انتخاب اسم یک شیوه ی بسیار موثر در تبلیغات است اما اینکه چه اسمی انتخاب کنید مهم است .اسم تجاری شما باید مرتبط با شغل شما باشد بصورتی که الهام گرفته از بزرگ نمایی آن شغل باشد اما روشهای دیگری هم هست که از اهمیت بیشتری برخوردار هستند . یکی از این روشهای تبلیغاتی انتخاب اسم کسبو کار خود مشابه به برند معروف و یک کمپانی بزرگ درهمان شغل است اما با کمی تفاوت بطور مثال:اگر شما صاحب یک فروشگاه کت شلوار فروشی هستید میتوانید اسمی مشابه به اسم هاکوپیان انتخاب کنید که اسم مشابه و طنز دار این برند میتواند هاپو کیان باشد اما اگر شما صاحب برند و  اسمو رسم معتبری هستید و اسم فروشگاه شما به خودی خود باعث اعتبار و کسب مشتری جدید است راه حل های دیگری وجود دارد که میتوان یکی از این راه حل هارا به عنوان ایجاد غلط املایی مثال زد .

ایجاد غلط املایی در متن تابلو چنلیوم تاثیر بسیار زیادی در به یاد ماندن در ذهن مشتری دارد چرا که اغلب مردم به دنبال رفع ایراد از فرد دیگری هستند که این روش ممکن است در نگاه اول چشم مشتری را به سمت تبلیغات شما خیره کند تا زمانی که بصورت کامل از روش تبلیغاتی شما آگاه شود.

از نمونه غلط املایی هایی که میتوان به آن اشاره کرد : بلوت-کولر گاذی-آطلیه و ... 

مورد دیگر که در جلب نظر مشتری تاثیر دارد استفاده از اسم معکوس است مانند تب سرد یا برف سیاه و....

این موارد از نظر روانشناسی با مشتری ارتباط بر قرار میکند و حتی ممکنه مشتری رو با دوستان و نزدیکان خود وارد بحث کند تا به مفهموم و معنی اسم تابلو برسد.

به تازگی مورد دیگری در انتخاب اسم تابلو و یا متن تابلو استفاده میشود که حتی باعث میشود عکس تابلو هم در فضاهای مجازی انتشار پیدا کند

این مورد از حساسیت بالایی برخوردار است و باید بسیار هوشمندانه و حرفه ای انتخاب شود موردی که در مورد آن بحث میکنیم متن های دو منظوره است یا به عبارتی دو پهلو  که اغلب جوانان را مورد چالش قرار میدهد. 

برای مشاوره در ساخت تابلو های چنلیوم و... با توجه به شغل شما و انتخابی هدف مند در اسم . رنگ و متریال اجرایی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

09154067228

09358652679

05137260253

تیم فروش ما با بیش از ده سال سابقه ی درخشان در صنعت تابلوسازی آماده ی ارائه ی خدمات و تجربه های سنوات اخیر به هم وطنان گرامی است .

از آنجایی که با اصناف مختلف قرار داد بسته ایم موضوع انتخاب لوکیشن هم برای ما بسیار واضح شده است که در این مور  بهتر است بسیار تحقیق کنید.

اشتراک گذاری:

نظر بدهید