حروف ماهواره ای چیست؟

حروف ماهواره ای چیست؟

معرفی:

حروف ماهواره ای به دلیل اینکه این نوع حروف اختراع مجموعه ی رسانه است ممکن است جایی به چشم شما نخورده باشد.

توضیحات:

این نوع حروف برجسته را میتوان هم با نئون ساخت هم با ال ای دی اما از آنجایی که طول عمر ال ای دی بیشتر است ما ال ای دی را پیشنهاد میکنیم اما اگر بدنبال شدت نور بیشتری هستید انتخاب دیگری بجز نئون ندارید.

بجز از ال ای دی و نئون از متریال نئون فلکسی هم میتوانید استفاده کنید که بسیار شبیه به نئون است و شکستگی نئون را ندارد. اگر بخوایم این حروف را معرفی کنیم ترکیب حروف لاس وگاسی و نئون فلکسی و حروف لبه پلکسی است .

اگر به دنبال کاری جذاب جدید و تک هستید حروف ماهواره ای را به شما پیشنهاد میکنیم زیرا جذابی این حروف باعث چشمگیر شدن و جلب نظر مخاطب میشود.

روش ساخت این نوع حروف بسیار شبیه به حروف لاس وگاسی است و از لحاظ لبه دقیقا مثل لاس وگاسی و لبه پلکسی  لبه کاری میشود با تفاوت اینکه این حروف لبه ی دور آن پلکسی است و از سطح حروف لبه ی پلکسی یه سانتی متر بیرون تر است.

بحث دیگر که این حروف را از لاس وگاسی جدا کرده است نوع نور پردازی آن است که در حروف لاس وگاسی نور پردازی بصورت لامپ است اما در این حروف بصورت نئونی و یا ال ای دی نور پردازی میشود و همین تفاوت این حروف را بسیار متمایز و متفاوت کرده است .

مصرف برق این تابلو اگر با ال ای دی باشد با منبع تغذیه 12 ولتی روشن میشود و اگر با نئون باشد با برق 220 ولت شهری به همراه ترانس نئون روشن میشود.

رنگ بندی این نوع حروف بسیار متفاوت است و شما میتوانید از رنگ  بندی های فانتزی تر و رنگی تر استفاده کنید.

مزایا:

این تابلو به دلیل اینکه نور پردازی آن با ال ای دی خطی یا همان نئون فلکسی  است مصرف بسیار پایینی دارد نور آن به دلیل یک دست بود و خط منظم باعث میشود چشم هر مخاطبی را بسمت خود خیره کند و منحصر بفرد بودن این تابلو و مدرن بودن آن باعث جلب نظر میشود.

از دیگر مزایا این نوع حروف به لبه پلکسی بودن آن که باعث پخش نور از بغل میشود و محیط تاریک را روشن میکند و برای مکان هایی که دید کمتری دارند و یا در خیابان های فرعی یا عقب رفتگی هستند را میتوان به آن  اشاره کرد.

مزیت دیگر این نوع حروف ها ضد آب بودن آن است که قبل از نصب تست ضد آب بودن آنرا در یک شبانه روز کامل تست میکنیم و بعد از تست ضد آب بودن آنرا در محل مورد نظر مشتری نصب میکنیم.

مزیت دیگر حروف ماهواره ای ترکیب رنگ آن است این حروف جذاب را میتوان با لبه ی متفاوت در رنگ های جذاب و فانتزی ساخت و سطح حروف را هم میتوان به همین تناسب متغیر رنگی کنید.

معایب:

تنها عیبی که میتوان روی این تابلو گذاشت نقطه ی اتصال ابتدا و انتهای ال ای دی خطی روی حروف است که ممکن است یک خط بین دو سر اتصال بهم ایجاد کند و این مورد در نئون هم صدق میکند اما اگر رو تابلوی خود بسیار حساس هستید میتوانید ال ای دی خطی بصورت دستی مونتاژ کنیم و برای مشخص نشدن نقطه نقطه های ال ای دی یک عدد پلکسی دیگر با قطره یک سانتی متری روی ال ای دی ها قرار میگیرد تا ان نقطه نقطه شدن ها را محو کند و نور یک دست همانند نئون و ال ای دی خطی اما با ظرافت بیشتر عبور دهد.

برای مشاوره در مورد تابلو های تبلیغاتی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

09154067228

09358652679

اشتراک گذاری:

نظر بدهید