چنلیوم کریستالی

چنلیوم کریستالی

حروف های چنلیومی که پلکسی روی آن شفاف و یا ترنس(پلکسی شفافی که رنگی می باشد) و داخل آن با کریستال پوشیده میشود و کریستال ها باعث شکست نور و درخشندگی چشم نوازی داخل حروف میشوند. 

چنلیوم کرستالی شباهت بسیار زیادی به چنلیوم الماسی دارد اما باید گفت چنلیوم کریستالی چشم نواز تر و جدید تر است و به دلیل پانچ نشدن پلکسی روی حروف بدلیل عدم نفوذ گردوغبار داخل حروف یک امتیاز بیشتر از چنلیوم الماسی دارد.

چنلیوم کریستالی را میتوان در انواع مختلف ساخت و طبق نظر  مشتری  میتوان رنگ پلکسی آن را با رنگ دلخواه ساخت و smd داخل حروف را متضاد رنگ پلکسی  اجرا کرد.

در حال حاضر کریستال در سه نوع کریستال شکسته و کریستال مکعبی و کریستال مثلثی با رنگ های فانتزی  قابل اجرا است.

و با توجه به نظر مشتری می توان کریستال ها را داخل حروف و بیرون از حروف اجرا کرد که البته پیشنهاد ما این است که کریستال داخل حروف چسبیده شود زیرا اگر کریستال بیرون از حروف اجرا شود به مرور زمان لا به لای کریستال ها گردوغبار خواهد گرفت و به دلیل نا مسطح بود سطح آن تمیز کاری آن دشوار میباشد.

همانطور که در بالا خواندید سطح پلکسی روی حروف چنلیوم باید شفاف باشد تا کریستال ها قابل روئیت باشند. ورق های شفاف در دو نوع شفاف بی رنگ و شفاف رنگی(ترنس) موجود میباشد مشتری با توجه به سلیقه ی خود  حق انتخاب بین این دو نوع ورق را دارد اما ما توصیه میکنیم ورق شفاف رنگی را انتخاب نمایید زیرا ورق شفاف رنگی در روز دید بیشتری دارد مخصوصا وقتی که تابلو خاموش است ورق شفاف رنگی خواناتر به نظر می رسد و برای پخش نور بسیار عالی تر است و نور بلوکه های داخل حروف را بصورت کامل پخش میکند و از لکه دار شدن سطح حروف جلوگیری میکند ورق شفاف بی رنگ در روز دید کمتری دارد مخصوصا وقتی که تابلو خاموش است دید بسیار پایینی دارد و گاها در حروف های بزرگ سطح حروف را لکه دار میکند به گونه ای که مشخص میشود بلوکه ی اس ام دی کجا قرار دارد.

بعد از سطح حروف که پلکسی است میرسیم به متریال اصلی این حروف که کریستال است .کریستال ها در انواع مختلف رنگی و شفاف و شکسته و مکعب موجود است که هر کدام برای حروفی مناسب است اول از همه بریم سراغ کریستال شکسته و مکعب .

پیشنهاد ما به شما عزیزان کریستال شکسته است زیرا هدف از اجرای این حروف ایجاد شکست نور بر سطح حروف است و هر چه این کریستال ها نا منظم تر در کنار هم قرار بگیرند شکست نور بیشتری ایجاد میشود و در حروف هایی که کریستال مکعب اجرا میشود شکست نور کمتری ایجاد میشود و کریستال ها منظم در کنار هم قرار میگیرند و ظاهری مصنوعی ایجاد میکنند.

حال بریم سراغ کریستال رنگی و شفاف:

کریستال شفاف را هم میتواند داخل حروف چنلیوم با پلکسی شفاف اجرا کرد هم با پلکسی رنگی زیرا در پلکسی شفاف دقیقا همان نور بلوکه ی ای ام دی را از خود عبور میدهد و در پلکسی رنگی ترکیب نور بلوکه و پلکسی را عبور میدهد اما کریستال های رنگی فقط در حروف های چنلیوم با پلکسی شفاف اجرا میشود زیرا زمانی که پلکسی شفاف باشد کریستال رنگی باشد هنگام روشن شدن تابلو قسمت هایی که کریستال رنگی قرار دارد به رنگ خود کریستال به طور مثال کریستال قرمز روشن میشود و قسمت هایی که کریستال قرار ندارد و پلکسی شفاف است به رنگ بلوکه ی اس ام دی به عنوان مثل اس ام دی سفید روشن میشود و هنگام اجرای تابلو چنلیوم سطح حروف قرمز میشود و ما بین رنگ قرمز شکست نور سفید نمایان میشود اما حال فرض کنید کریستال قرمز داخل حروف چنلیوم با پلکسی زرد ترنس اجرا شود و بلوکه رنگ سفید باشد قطعا زمانی که بلوکه روشن میشود نور کریستال قرمز و پلکسی زرد ترنس را که روی هم قرار دارند را ترکیب میکند و رنگی متفاوت تر از رنگ زرد ایجاد میکند و از ما بین کریستال ها نور سفید با برخورد به سطح پلکسی زرد نمایان میشود و ایجاد شکست نوری زیبا میکند.

مرحله ی بعدی برای حروف های چنلیوم کریستالی لبه ی چنلیوم آن است که در رنگ های مختلف و طرح  های پانچ شده ی مختلفی در بازار موجود است که با توجه به سلیقه ی مشتری میتوان لبه ی چنلیوم را ساده و یا طرح دار بصورت اختیاری انتخاب کرد.

بعد از  لبه ی چنلیوم میرسیم به مغز حروف چنلیوم که بلوکه ی اس ام دی نام دارد شما میتوانید بلوکه ی اس ام دی را در رنگ های مختلف با توجه به سلیقه و یا پلکسی سطح حروف انتخاب کنید که هر نوع پلکسی عموما یه نوع بلوکه داخل آن اجرا میشود مثلا پلکسی زرد ترنس ترجیحا بلوکه ی زرد یا آفتابی اجرا شود تابلو زیبا تر میشود اما بلوکه ی سفید هم میتوان اجرا کرد اما برای حروف های چنلیومی که پلکسی شفاف دارند بلوکه ی هفت رنگ  هم میتوان اجرا کرد این نوع بلوکه ها دائما در حال تغییر رنگ هستند و روی هر رنگی که بخواید هم میتوانید آنرا ثابت کنید و یا چشمک زن کنید و یا روی حالت طیف نوری بذارید و آهسته تغییر رنگ بدهد و این ما بین رنگ های متفاوت و خاصی نمایان میشود و به چشم میخورد.

اگر توضیحات کامل تری نیاز دارید و مشتاق آن هستید که حروف چنلیوم کریستالی چگونه ساخته میشود و اطلاعات بیشتری نیاز دارید میتوانید به قسمت بلاگ همین سایت و قسمت بلاگ حروف چنلیوم کریستالی را مطالعه کنید تا از مراحل ساخت آن آگاه شوید .

چنانچه در انتخاب حروف کریستالی دچار مشکل هستید و نیاز به مشاوره دارید میتوانید با شماره ی 09154067228 تماس بگیرید .

و در صورت  نیاز به برآورد قیمت و  طراحی رایگان متن تابلو و طول تابلو و نوع حروف درخواستی را به شماره ی بالا ارسال نمایید. 

به عنوان مثال(طول تابلو 3 متر ارتفاع تابلو یک مترو پنجاه حروف کریستالی -متن کافه رستوران معین درباری)

کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت و قیمت دقیق را اعلام خواهند کرد.

اشتراک گذاری:

نظر بدهید