قیمت نما کامپوزیت در مشهد

قیمت نما کامپوزیت در مشهد

نمای کامپوزیت به ورق هایی با ترکیبی از آلمینیوم و پی وی سی فشرده گفته میشود که اغلب برای نمای برج ها و ساختمان های مسکونی و تجاری و اداری و یا حتی برای نمای سر درب مغازه ها به عنوان تابلو از آن استفاده میشود.

ورق های کامپوزیت در رنگ های مختلف و تنوع های زیادی مثل طرح چوب و طرح سنگ و ... موجود است که قیمت آنها بر اساس طرح و رنگ و ضخامت ورق و برند کامپوزیت متغیر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دلیل اختلاف قیمت نما کامپوزیت و مزایا و معایب نما کامپوزیت به ترتیب هر سر فصل مطالعه فرمایید.

اختلاف قیمت بر اساس ضخامت ورق نما کامپوزیت:

همانطور که در بالا گفتیم اختلاف قیمت نما کامپوزیت به عواملی هم چون رنگ . طرح . ضخامت و برند ورق کامپوزیت اشاره کردیم اما اینکه مهم ترین عامل کدام مورد است بسیار حائز اهمیت است.

مهم ترین دلیل اختلاف قیمت نما کامپوزیت ضخامت ورق کامپوزیت است بطوری که ورق هایی از ضخامت 2.8 میل در بازار موجود است تا ضخامت 4.5 میل اما هر کدام از این ضخامت ها موارد مصرف مختلفی دارند بطور مثال ورق کامپوزیت با ضخامت دو میل برای استفاده تابلو های سر درب مغازه با ابعاد بسیار کوچک زیر سه متر استفاده میشود و برای تابلو های بزرگ تر از ورق 3.5 میل استفاده میشود  و ورق های 4.5 برای نمای ساختمان و برج های مرتفع استفاده میشود.

اما چرا برای هر کدام از این مکان ها از یک ضخامت استفاده میشود؟ دلیل اصلی اجرای کار و قیمت آن است مثلا برای نما یک برج نمیتوان از ورق 2.5 میل استفاده کرد چون به دلیل نازکی ورق از استقامت خوبی برخوردار نیستند و سطح اجرا موج دار نمایان میشود و برای تابلوی زیر یک متر صرفه ی اقتصادی با ورق 2.5 میل است زیرا در این ابعاد کوچک اجرای هر دو تابلو یکسان میشود و نیازی به هزینه ی مازاد نیست.

اختلاف قیمت بر اساس طرح و رنگ نما کامپوزیت:

مورد دیگری که در قیمت نما کامپوزیت تاثیر چشمگیری دارد رنگ و طرح ورق کامپوزیت است منظور از طرح در اینجا طرح هایی مثل طرح چوب طرح سنگ و ... است که بر روی ورق های کامپوزیت نمایان است. و کاملا مشخص است که ورق کامپوزیت سفید ساده بسیار قیمت پایین تری از ورق کامپوزیت طرح سنگ دارد زیرا ورق کامپوزیت طرح سنگ هزینه ی اجرای  طرح سنگ بر روی آن هم اضافه شده است.و در رنگ های طلایی و نقره ای و مسی اختلاف تقریبا دو برابری با رنگ های معمولی مثل سفید و مشکی و نوک مدادی وجود دارد. ورق های کامپوزیت طلایی و نقره ای و مسی به دلیل آینه ای بودن رنگ آن و هزینه های مازاد برای اجرای این رنگ ها بر روی ورق اختلاف بیشتری دارند.

اختلاف قیمت بر اساس برند نما کامپوزیت:

اختلاف قیمت بر اساس برند ورق کامپوزیت بستگی به کیفیت و گارانتی و مدت بیمه ی ورق کامپوزیت دارد اما چون در این زمینه بین تولید کنندگان رقابت بسیار وجود دارد اختلاف چشمگیری نمی باشد مشخصا برند های قدیمی موجود در بازار که کیفیت خود را ثابت کرده اند و خدمات پس از فروش و گارانتی خوبی را اثبات کرده اند و تقاضای بالایی دارند به دلیل برند سازی و تعهدات پس از فروش معتبر قیمت نه چندان بالای نسبت به بقیه ی برند ها دارند به طور مثال برند های تازه وارد شده در بازار در صورت پاسخگو بودن یک سال گارانتی دارند و بیمه ندارند و تعهدات پس از فروش مثل تغییر رنگ ورق کامپوزیت و یا باد کردن سطح ورق ندارند.برای مشاوره در این زمینه که کدام برند معتبر تر است و در حال حاضر در بازار نمایندگی و  پاسخگویی دارند با کارشناسان ما تماس بگیرید.

09154067228

09358652679

05137260253

مزایای نما کامپوزیت:

نمای کامپزیت مزایای بسیاری دارد که یکی از مهم ترین آنها سرعت اجرای کار نسبت به بقیه ی نما ها مثل سنگ و ... دارد بطور مثال یک نمای شش متر در سه متر مدت اجرای آن دو روز کاری است اما نماهای دیگر حداقل یک هفته زمان نیاز دارند که این ابعاد اجرا شود.

مزیت دیگر آن تمیزی اجرا است که مثل بقیه ی نما ها ریختو ریز بسیار ندارد. 

مزیت دیگر آن قابلیت جابه جایی آن است بطور مثال فرض کنید شما برای سر درب فروشگاه خود نمای کامپوزیت اجرا میکنید و به هر دلیلی میخواهید به مکان دیگر نقل مکان کنید این نما در صورت کوچک بود تابلو یا نما یک جا کنده میشود و با جرثقیل و یا خاور جابه جا میشود اما اگر ابعاد بزرگتر باشد ورق ها بصورت پازلی باز میشوند و در مکان جدید در کنار هم قرار میگیرند.

مزیت دیگر آن تغییر ابعاد است که در صورت نقل مکان یا بزرگ کردن نما میتواند ورق های دیگری در کنار آنها اجرا کنید و بصورت پازلی بعاد آنرا بزرگ و یا کوچک کنید.

مزیت دیگر آن اجراهای متفاوت است که دیگر نما ها این مزیت را ندارند بطور مثال نمای کامپوزیت را میتوان با دستگاه نبرد خم داد و به اشکال مختلف دایره کامل و یا نیم دایره در آورد.

معایب نما ی کامپوزیت:

از آنجا که نمای کامپوزیت متریالی جدید است معایب بسیاری ندارد و اگر در قدیم داشته حال ایراد آن برطرف شده است اما دوستانه بخواهیم بگوییم یکی از معایب آن سوراخکاری سطح آن است که برای آن هم راهکار داریم.

فرض کنید شما ملکی تجاری دارید و نمای سر درب فروشگاه را کامپوزیت اجرا کرده  اید و قصد اجاره دادن ملک خود را به اشخاص مختلف دارید اگر هر سال یک مستاجر بیاید و یک تابلو حروف برجسته روی آن نصب کند به دلیل سوراخ کاری زیادی که حروف های برجسته دارند بعد از چند سال نما ی فروشگاه شما قابل استفاده نمی باشد اما راه حل این مشکل چیست؟

شما میتوانید روی نمای کامپوزیت خود نرده ی استیل اجرا کنید و فقط اجازه  دهید حروف ها روی نرده های استیل نصب شوند در اینصورت نرده های استیل ثابت هستند و روی نما کامپوزیت پیچ میشوند و حروف های برجسته بر روی آنها با سیم بسته میشوند.

برای مشاوره و استعلام بروز قیمت نمای کامپوزیت و حروف برجسته چنلیوم و استیل  با شماره تماس های 

09154067228

09358652679

05137260253

 تماس حاصل فرمایید.

اشتراک گذاری:

نظر بدهید