تابلو لاسوگاسی ✔️ قیمت + نمونه های تابلو

تابلو لاسوگاسی ✔️ قیمت + نمونه های تابلو

تابلو  لاسوگاسی ✔️ قیمت + نمونه های تابلو

شاید در نگاه اول به خودتان بگویید که اجرای تعداد زیادی لامپ مصرف برق زیادی دارد اما باید بگویم که خیر این لامپها لامپ ها لامپ های رشته ای نیست در واقع شبیه با لامپ رشته ای است که نوع حبابی مات آن هم موجود است.

حروف لاسوگاسی که بعضی از افراد آنرا حروف لامپی هم میخوانند ساخته شده از لامپ های فلامینه  چهار وات  و ورق گالوانیزه است.

لامپ های فلامینه که شکل ظاهر آن بسیار شبیه به لامپ های رشته ای است در رنگ های مختلفی ساخته شده است و در دو نوع ادیسونی  و حبابی وجود دارد که نوع ادیسونی شبیه به لامپ های رشته ای است و ال ای دی های آن قابل مشاهده است و حباب روی آن بیشتر جنبه ی تزئینی و ضد آب کردن آن را دارد و مثل لامپ های رشته نیست که در صورت شکستن حباب آن دیگر روشن نشود چون داخل آن گازی وجود ندارد که خارج شود و حباب آن  فقط محافظ ال ای دی های داخل آن است نوع حبابی این لامپ ها دقیقا با همین مشخصات فنی ساخته شده اما حباب روی آن مات است و ال ای دی های داخل آن قابل رویت نیست.

حروف های لاسوگاسی قابل اجرا برای محیط های داخلی و بیرونی است و توسط پرسنل مجموعه ی تابلو سازی رسانه کاملا ضد آب میشود.

جنس بدنه و لبه ی این نوع حروف از ورق گالوانیزه با ضخامت یک میل است که در ابعاد مختلف بزرگ هم مقاوم و استحکام بسیار بالایی دارد.

رنگ بدنه ی این نوع حروف را طبق نظر مشتری در رنگ های مختلف و متنوع قابل رنگ آمیزی است و هیچ محدودیتی ندارد.

اگر قصد سفارش حروف لاسوگاسی در ابعاد کوچک دارید نگران نباشید ما برای ابعاد  کوچکی که لامپ های فلامینه داخل آن جا نمیشود از لامپ های اس ام دی استفاده میکنیم که در همه ابعاد موجود است .

برای مشاوره در مورد ساخت این نوع حروف تبلیغاتی با شماره های 05137260253-09154067228 تماس حاصل فرمایید.

اشتراک گذاری:

محصولات مرتبط

نظر بدهید