استفاده از استراتژی تضاد رنگ با کلمه

استفاده از استراتژی تضاد رنگ با کلمه

استفاده از استراتژی تضاد رنگ با کلمه

استفاده از استراتژی تضاد رنگ با کلمه باعث میشود تابلوی مورد نظرب بیشتر نظر مخاطب را جلب کند و در ذهن مخاطب ماندگار شود...

دوشنبه 26 آذر 1397
344

یکی مهم ترین دلایل ساخت تابلو و حروف برجسته قطعا جلب نظر مشتری و افزایش فروش است.که البته جدا از بحث فروش جنبه ی زیبایی و به روز نشان دادن محل مورد نظر را دارد. اگر میخواهید تابلویی به یاد ماندنی و چشم گیری داشته باشید حتما از کلمات معکوس و رنگ های معکوس استفاده کنید ماننده (تب سرد).(برف سیاه).(کاج سبز) و هر کلمه ای که متضاد اسم باشد .همانطور در این عکس مشاهده کردید کلمه ی کاج سبز و لوگو کاج به رنگ قرمز ساخته شده در صورتی که رنگ کاج سبز میباشد .شما هم اگر میخواهید تابلویی داشته باشید که در ذهن ها بماند حتما پیشنهاد میکشود از این استراتژی استفاده کنید و چنانچه در انتخاب رنگ کلمه های خود مردد بودید میتوانید از مجموعه ی تابلو سازی رسانه که در این زمینه دارای تجربه ی کافی و مسلط به علم روانشناسی رنگ ها هستند مشاوره رایگان بگیرید.

نظر بدهید