استفاده از استراتژی تضاد رنگ با کلمه

استفاده از استراتژی تضاد رنگ با کلمه

یکی مهم ترین دلایل ساخت تابلو و حروف برجسته قطعا جلب نظر مشتری و افزایش فروش است.که البته جدا از بحث فروش جنبه ی زیبایی و به روز نشان دادن محل مورد نظر را دارد. اگر میخواهید تابلویی به یاد ماندنی و چشم گیری داشته باشید حتما از کلمات معکوس و رنگ های معکوس استفاده کنید ماننده (تب سرد).(برف سیاه).(کاج سبز) و هر کلمه ای که متضاد اسم باشد .همانطور در این عکس مشاهده کردید کلمه ی کاج سبز و لوگو کاج به رنگ قرمز ساخته شده در صورتی که رنگ کاج سبز می باشد .شما هم اگر میخواهید تابلویی داشته باشید که در ذهن ها بماند حتما پیشنهاد می شود از این استراتژی استفاده کنید و چنانچه در انتخاب رنگ کلمه های خود مردد بودید میتوانید از مجموعه ی تابلو سازی رسانه که در این زمینه دارای تجربه ی کافی و مسلط به علم روانشناسی رنگ ها هستند مشاوره رایگان بگیرید.

09154067228

بسیاری از کلمات در کشور ایران دارای شناسنامه ی رنگی شده اند به طور مثال کلمه ی عطاری عموما به رنگ سبز یا داروخانه به رنگ آبی مورد پذیرش عموم است اما هیچ بخش نامه ای تا له الان در مورد قطعیت این رنگ ها در تابلو نیامده است.

هدف از تابلو چنلیوم تبلیغات بلند مدت است و تبلیغاتی غیر مستقیم و مانگار در ذهن مشتری فرض کنید شما هر روز در طی مسیر منزل به محل کار خود از یک خیابان تردد میکنید قعطا در این خیابان فروشگاه های فراوانی وجود دارد که هیچ کدام را به خاطر ندارید یا لازم ندارید در واقع در عین حال به کارتان نمی آید فرض کنید فروشگاهی وجود دارد که  هر روز که از آن خیابان عبور میکند تابلو ی چنلیوم آن چشم شما را به خود خیر میکند و هر روز به صورت نا خود آگاه آنرا مرور میکنید که این مرور هر روز تابلو ی چنلیوم این صنف میتواند عوامل مختلفی چون زیبایی تابلو .رنگ تابلو بزرگی تابلو متن تابلو که میتوان دارای طراحی خاص و عواملی چون غلط املایی و فونت منحصر به فرد و یا کلمه ی معکوس یا رنگ معکوس و اسم مشابه با اسامی معروف داشته باشد هر کدام از این عوامل میتواند تابلو ی چنلیوم فوق را منحصر به فرد کند و از دیگر تابلو های منطقه متمایز کند و بیشتر در ذهن ماندگار شود حال روز نتیجه گیری رسیده است و شما اتفاقی به آن شغل نیاز دارید و یا در معاشرت با دوستان یا همکارانتان متوجه میشوید به آن شغل نیاز دارند قطعا معرفی میکنید و اگر لازم باشد خودتان مراجعه کنید حتی اگر مسیر شما هم عوض شده باشد به احتمال زیاد اولین جایی که به ذهن شما میخورد و یا به آن مراجعه میکنید همان فروشگاهی است که مدت هاست ذهن شما را درگیر کرده است و این نتیجه ی تبلیغات بلند مدت تابلو های چنلیوم است.

درست است اسم دیگر تابلو های چنلیوم تابلو تبلیغاتی هم هست اما این موضوع خالی از لطف نیست که تابلوهای چنلیوم باعث معرفی کسب و کار شما  برتری شما نسبت به رقبا و دیزاین فروشگاه و محل کار و حرفه ای نشان دادن محل کار و معرف مدیری فعال و کسبو کاری به روز است و با داشتن این همه مزایا بعد از نصب تابلو ی چنلیوم در مدت بسیار کم بازخورد خود را نشان میدهید و از افزایش میزان فروش خود آاگه میشوید  و به سرعت چندین برابر مبلغی که برای خرید آن سرمایه گذاری کرده بودید را به شما برمیگرداند.

علاوه بر تأثیر متن بر تابلو از عوامل بسیار مهمی است که ذهن مشتری را درگیر میکند و احساس مخاطب را به سمت خود می‌برد برای همین در انتخاب اسم محل کسب و کار بسیار باید دقت کنید علاوه بر تفاوت اسم با رنگ یا استفاده از کلمات معکوس یا منفی میتوانید از اسامی دیگری که شبیه به اسامی کسب و کارهای برند است استفاده کنید برای دانستن مطالب بیشتر در مورد انتخاب اسم تابلو مقالات دیگر همین سایت را مطالعه کنید 

برای مشاوره در انتخاب اسم و طراحی تابلو چنلیوم و طراحی و برآورد قیمت تابلو به کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

09154067228

09358652679

05137260253

اشتراک گذاری:

نظر بدهید