توضیحات نمای پولکی

توضیحات نمای پولکی

لطفا  متن بلاگ را کامل بخوانید (مدت زمان مطالعه 2 دقیقه) در صورت هرگونه ابهامات با کارشناس فروش تماس بگیرید.

مدت زمان ساخت نمای پولکی:

دو روز کاری

قیمت نمای پولکی:

قیمت این نوع نما با توجه با زیر کار متفاوت است 

قیمت با  زیر کار پروفیل آهن یا ورق گالوانیزه هر متر مربع 2.400.000 هزار تومان

هر ماژول تک بدون زیر کار 46.000

همچنین شما میتوانید ماژول پولکی خود را بر روی تابلو های بنر و فلکسی خود بچسبانید و اگر نماهایی از قبیل نما چوب یا کامپوزیت دارید به راحتی روی نمای فوق پیچ میشود.

ابعاد هر ماژول (صفحه ی زیرین که پولک ها روی آن نصب میشوند) فقط و فقط 30 سانتی متر در 30 سانتی متر است بصورت مربعی شکل است و قابل تغییر یا دایره ای شکل نمی باشد .

جنس پولک ها از طلق های رنگی مقاوم در مقابل نور آفتاب و دمای محیط است ابعاد هر عدد پولک مربعی شکل سه سانتی متر در سه سانتی متر است و شکل دایره ای (به قطر سه سانتی متر) است و اشکال دیگر مانند شکل قلب و یا ستاره و.. یا قطر های دیگر قابل ساخت و اجرا نیست.

تنوع در رنگ پولک ها در قیمت تاثیری ندارد.

ارسال به سراسر کشور نهایتا 3 روزه  کاری میباشد.هزینه ی ارسال به عهده ی مشتری میباشد و تعداد بالای 400 عدد هزینه ی ارسال و بسته بندی رایگان میباشد.

نمای پولکی چیست؟

نمای پولکی به ماژول های 30*30 گفته میشود که ماژول آن از جنس پلاستیک فشرده میباشند و از روی سطح آن پایه های سر گردی بیرون آمده است که پولک ها بر روی آنها سوار میشوند.

با توجه به تنوع سلیقه ی هر فرد میتوان این ماژول ها را با رنگ های متفاوت در کنار هم بر روی تابلو قرار داد و سطح تابلو را بصورت شطرنجی به عنوان مثال(یک ماژول طلایی یک ماژول مشکی) در کنار هم قرار داد تا سطح زمینه ی تابلو متفاوت باشد.

 

این نوع نما نیاز به یک زیر کاری با سطح صاف دارد که ماژول ها را بصورت منظم در کنار هم قرار دهند و این زیر کار میتواند نمای کامپوزیت و یا چوب -بنر-فلکس و یا فرم آهن و ورق گالوانیزه باشد .با توجه به ابعاد تابلو هر چقدر بزرگ تر باشد بهتر است زیر کار آنرا مستحکم تر انتخاب کرد.

تنوع رنگ این نوع نما  در ماژول نمونه نشان داده شده است و یا با جستوجو در قسمت محصولات همین سایت میتوانید ماژول نمونه را ببینید و رنگ های مختلف آنرا را انتخاب کنید.

مزایا:

یکی از مهمترین مزایای نمای پولکی میتوان به درخشندگی اشاره کرد .به عنوان مثال وقتی این نوع تابلو در معرض وزش باد قرار میگیرد پولک های قرار گرفته بر روی آن شروع به تکان خوردن میکنند و این امر باعث ایجاد جلوه ی بسیار درخشان و خیره کننده میشود.

موارد استفاده:

این نوع نما بیشتر برای زیر کار تابلو های تبلیغاتی و یا کادر دور تابلو استفاده میشود و بهتر است آنرا در جایی نصب کرد که در معرض وزش باد قرار داشته باشد تا با وزش باد پولک ها به حرکت در آمده و جلوه ای چشم نواز به تابلو ی شما بدهد.

اما این تابلو را در جاهای مختلف از جمله داخل پاساژ و یا داخل دفتر کار میتوان از آن استفاده کرد با این تفاوت که در این مکان ها وزش باد نیست و پولک ها ثابت هستند.

برای مشاوره در انتخاب تابلوی تبلیغاتی خود با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

09154067228

09358652679

05137260253

توضیحات تکمیلی و پیشنهادات:

با توجه به تجربه ی تیم فنی ما و اجراهای پی در پی تابلو های نما پولکی برای زیبا تر شدن سطح تابلو ی مورد نظر در هنگام شب که هوا تاریک است و پولک ها نمایان نیست پیشنهاد میشود بعداز نصب تابلو پرژکتوری بر روی سطح تابلو تنظیم کنید دقت کنید که با توجه به طول تابلو تعداد مناسب پرژکتور استفاده شود تا سطح تابلو دچار سایه روشنی نشود فاصله ی استاندارد هر ماژول پولکی یک مترو پنجاه میباشد اینکار سبب میشود سطح تابلویی که در شب دید نداشت جلوه ای چندین برابر جلوه ی روز داشته باشد زیرا با تابش نور شدید پرژکتور بر روی سطح تابلو پولک های هفت رنگ  روشن میشوند و رنگ های مختلفی در حال تکان خوردن و چشمک زدن به چشم میخورد .

در صورتی که زیر کار تابلوی شما مضربی از عدد سی نباشد جای نگرانی نیست بسیار ساده میتوانید با استفاده از دستگاه برش سنگ  فرز یا قیچی آهن بر ابعاد پنا پولکی را کوچک تر کنید تا به اندازه ی زیر کار شما فیکس شود.

د رصورتی که برای زیرکار از ورق گالوانیزه استفده کردید به خاطر داشته باشید خامت ورق نیم کافی است و   بر روی سطح ورق ها با دستگاه نبرد ضرب در بی اندازید تا سطح ورق گالوانیزه خط دار شود و چهار گوشه ی تابلو به داخل خم بخورد  این موضوع باعث میشود در هنگام وزش بادهای شدید و رق ها ی گالوانیزه تکان نخورد و ایجاد سروصدا نکنند

امیدوارم این مقاله برای شما مفید واقع بشه و از تجربه های ما استفاده ی لازم را ببرید 

09154067228 تلفن سفارشات 

اشتراک گذاری:

نظر بدهید