چنلیوم الماسی

چنلیوم الماسی

 به حروف های چنلیومی که پلکسی آن با برش لیزر پانچ میشود چنلیوم الماسی یا پانچی گفته میشود.

این نوع چنلیوم که در آن تنوع های زیادی میشود در آن ایجاد کرد حال یکی از پر طرفدارترین نوع تابلو های چنلیوم است.

برش هایی که دستگاه لیزر بصورت پانج در کنار هم بر روی پلکسی روی حروف ایجاد میکند باعث میشود نور یک عدد از LED های درون بلو کی ی SMD از داخل پانچ ایجاد شده بر روی پلکسی عبور کند و این عبور نور در تعداد زیاد (پانچ های چیده شده در کنار هم) باعث میشود حروف چنلیوم جلوه ای مانند الماس مخصوصا در حال حرکت  به خود بگیرد.

تنوع هایی که میشود در این نوع تابلو ایجاد کرد به عنوان مثال پلکسی روی حروف قرمز و SMD داخل حروف سفید و یا ترکیب رنگ های بسیار زیاد دیگر.

و اما یکی از مهم ترین دلیل زیبایی حروف چنلیوم الماسی فاصله ی بین پانچ ها و قطر هر دانه پانچ است که حروف را زیبا نشان میدهد و میتوان گفت یکی از تخصصی ترین مرحله ی ساخت این نوع تابلو رعایت کردن همین مورد است.

گاها تابلو های داخل سطح شهر دیده شده که فاصله ی بین پانچ ها و یا قطر آنها آنقدر زیاد بوده که خط smd داخل حروف کاملا نمایان بوده و جلوه ی الماسی بودن خود را از دست داده است.

گروه تابلو سازی رسانه در این مورد آزمون و خطاعای بسیاری انجام داده و همانطور که در تصویر این بلاگ مشاهده میکنید نتیجه ی مطلوبی را بدست آورده است برای داشتن تابلو یی الماسی و زیبا میتوانید به گروه تابلو سازی رسانه اعتماد کنید.

اشتراک گذاری:

نظر بدهید