چنلیوم دوبل استیکر

چنلیوم دوبل استیکر

 به حروف های برجسته ی چنلیومی که روی ورق پلکسی استیکر چسبیده میشود و باعث ایجاد دو رنگ در سطح حروف میشود را چنلیوم دوبل استیکر میگویند.

این نوع از حروف های برجسته بدلیل تفاوت رنگی که بر روی سطح حروف میتوان اجرا کرد از طرفداران زیادی برخوردار است.

به عنوان مثال شما میتوانید بر روی اسم یک فروشگاه از چند رنگ متفاوت استیکر بر روی سطح ورق پلکسی چنلیوم استفاده کنید.

یکی از بهترن مزایای این نوع حروف برجسته که آنرا نصب به بقیه ی مدل های چنلیوم متفاوت ساخته است میتوان به ایجاد تغییر رنگ حروف بعد از چند مدت اشاره کرد.

به عنوان مثال شما امسال حروف چنلیوم سفارش میدهید که روی ورق پلکسی(سطح حروف) از دو رنگ سفید و قرمز استفاده شده است و سال بعد شما تصمیم دارید تنوعی در تابلوی خود بدهید  شما میتوانید استیکر چسبیده شده بر روی حروف را با استفاده از سشوار صنعتی جدا سازید و استیکر جدید با رنگ متنوع و جدید بچسبانید .

لازم به ذکر است  انجام این کار را  حتما به تابلوسازی ماهر بسپارید زیرا استیکر به راحتی از سطح حروف جدا نمیشود و حتما با وجود سشوار صنعتی باید جدا سازی شود در غیر اینصورت امکان شکستن پلکسی وجود دارد.

اگر تصمیم دارید در آینده این کار را انجام دهید حتما و حتما فایل کورل دراو برش پلکسی تابلوی خود را از تابلوساز سازنده دریافت کنید و نزد خود نگه دارید زیرا برای برش استیکر جدید حتما نیاز به همان فایل دارید و گمان نکنید که اگر با همان فونت و اندازه سفارش برش استیکر بدهید دقیقا اندازه ی حروف شما میشود قطعا تفاوت خواهد داشت و ممکن است سایه ی دور حروف در بعضی از جاهای حساس مانند زاویه ها و قوس ها این فاصله کم و زیاد شود و بد نمایی کند پس حتما فایل را نزد خود نگه دارید و داخل اکانت یا ایمیل ارسال کنید که همیشه به آن دسترسی داشته داشته باشید.

موارد استفاده:

مهم ترین مورد استفاده از این نوع حروف د رمواقعی است که حروف برجسته بسیار ریز است و قابلیت لبه کاری و برجسته کاری ندارد و به حروف به اصطلاح استروک که همان معنای  سایه را میدهد اضافه میکندد حالا بستگی به قطر و ریزی حروف این سایه ممکن است از نیم سانت تا سه سانت و یا حتی بیشتر هم اضافه شود تا حروف قطر پهن بگیرد قابلیت لبه کاری و نور دار شدن را داشته باشد . قطعا وقتی به حروف استروک داده میشود بسیاری از جاهای نوشته بهم میچسبد و نیاز هست که نوشته ی اصلی با استیکر یا پلکسی روی سطح پلکسی استروک خورده چسبیده شود تا ظرافت و فونت اصلی متن نمایش داده شود اما در کنار این موضوع از حروف های دوبل استیکر به عنوان زیبایی و سلیقه هم از آن استفاده میکنند بسیاری از موارد هست که تابلو ی حروف برجسته با تک رنگ بودن جذابیتی ندارد و همین دوبل کردن استیکر رنگ  و رونقی به حروف میبخشد.

مزایا:

مزایای تابلو های دوبل استیکرمیتوان به دو رنگ بودن و جلب توجه تابلو اشاره کرد اما موارد مهم تری هستند که مزایای چشمگیر این تابلو ها بحساب می آیند یکی از این موارد تغییر رنگ روی حروف است که شما میتوانید بعد از گذشت چندسال استیکر سطح تابلو را عوض کنید و تنوع دهید یک رنگ  دیگر بزنید زیرا تابلو های دوبل استیکر به راحتی با سشوار صنعتی استیکر سطح آن کنده میشود و بر خلاف تابلو های دوبل پلکسی که سطح آنها اصلا جدا نمیشود و پلکسی ها داخل هم حل میشوند و در هیچ صورت رنگ سطح تابلو عوض نمیشود.

مزایای دیگر تابلو های دوبل استیکر نسبت به تابلو های دوبل پلکسی ازنظر اقتصادی به صرفه تر است و به دلیل استفاده ی استیکر به جای پلکسی از قیمت پایین تری برخوردار است.

معایب:

اگر بخواهیم تابلو های دوبل استیکر را با دوبل پلکسی مقایسه کنیم بله میتوان عیب گذاشت روی تابلو های دوبل استیکر زیرا کیفیت پلکسی را ندارد و پلکسی سه میل برجستگی دارد اما دوبل استیکر بسیار مسطح است و روش چسباندن آنها دستی است و گاها ممکن است به دلیل الکترسیته بودن پلکسی و چسب استیکر گردو غبار را به زیر سطح بکشد و بعد از چسباندن باعث ایجاد حباب میشود اما تمام این موارد نسبت به اختلاف قیمتی دارد برای شخص سفارش دهنده قابل توجه است.

مورد دوم پخش نور استیکر است که به میزان پلکسی شفافیت ندارد و ممکن است حروف های دوبل استیکر باعث شود نور تابلو یه مقدار خفه شود این مورد برای استیکر های درجه یک است حال فرض کنید فرد سازنده بجای استیکر درجه یک استیکر درجه دو استفاده کند که اختلاف قیمت بسیاری باهم دارند نور تابلو بسیار گرفته میشود و از نظر ظاهری تفاوت آنچنانی باهم ندارند 

موارد دیگری هم هستند که حائز اهمیت نیستند اما گفتن آنها خالی از لطف نیست زیرا که برای افراد حساس و ریز بین حتی این موارد هم بسیار مهم است مواردی هم چون گلس بودن سطح پلکسی که به کیفیت کار بسیار می افزاید و برخلاف استیکر که سطحی مات دارد 

اگر فرد سازنده استیکر را بصورت استاندارد نصب نکند و یا سطح زیر آن را به خوبی تمیز نکند و از جنس نا مرغوب استفاده کند ممکن است بعد از گذشت چند ماه استیکر ها لبه های آنها برگردد و کنده شود برای همین اگر به دنبال کاری با کیفیت هستید ما تابلو های دوبل پلکسی را پیشنهاد میکنیم.

برای مشاوره در انتخاب تابلو های تبلیغاتی خود با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

09154067228

09358652679

05137260253

اشتراک گذاری:

نظر بدهید