توضیحات چنلیوم دوبل پلکسی

توضیحات چنلیوم دوبل پلکسی

معرفی:

چنلیوم دوبل پلکسی به حروف های برجسته ای گفته میشود که از دو عدد پلکسی ساخته میشود و اغلب این حروف ها دارای دو رنگ متفاوت است. به عنوان مثال پلکسی زیرین سفید و پلکسی روی حروف قرمز که این ترکیب باعث میشود حروف شما هم به رنگ قرمز روشن شود هم سفید با این تفاوت که متن حروف شما قرمز است و دوره رنگ قرمز یک حاشیه ی رنگ سفید روشن میشود.

مزایا:

از جمله مزایای این نوع حروف باید اشاره کنیم به اجرای این سبک چنلیوم در حروف های ریز و غیر قابل لبه کاری. زیرا با توجه به اینکه برای مشخص شدن رنگ پلکسی زیر باید آنرا از پلکسی رو پهن تر کنیم که ایجاداین سایه ی پهن شده به پلکسی زیر باعث میشود حروف درشت تر شود و جاهایی که غیر قابل لبه کاری بوده است قابل اجرا شود.

دومین مزیت این نوع حروف که با  کانتور یا همان سایه ی پهن شده ایجاد میشود درشت تر شدن و خواناتر شدن حروف است .

البته نا گفته نماند که این کانتور یا سایه ی ایجاد شدن با توجه به اندازه ی حروف توسط تابلوساز مشخص میشود  که معمولا از 7.5 میل شروع میشود تا 3 ای 4 سانتی متر که این اندازه ها برای حروف های درشت است .اما چرا از 7.5 میل؟ زیرا با ایجاد یک کانتور 7.5 میلی در هنگام لبه کاری 2 میل آن را لبه ی چنلیوم در بر میگیرد و فقط نیم سانتی متر به شما سایه ی مفید میدهد که کمتر از نیم سانتی متر برای سایه ی دور حروف که قرار است روشن شود مناسب نیست.

این نوع حروف برجسته بسیار شبیه به حروف دوبل استیکر است با این تفاوت که حروف دوبل استیکر همانطور که از اسمش مشخص میشود رنگ  روی حروف از استیکر است و سطح استیکر صاف و بدون برجستگی است اما این نوع حروف که با پلکسی دوبل میشود رنگ روی آن به اندازه ی قطر پلکسی برجسته میشود.

از دیگر مزایای این حروف میتوان به ایجاد و ترکیب دو رنگ تضاد در حروف اشاره کرد که این امر سبب میشود تا چشم مخاطب را بسوی خود خیره کند و نظر هر فردی را بسوی خود جلب کند . رنگ های متضاد که در اجرای حروف بسیار چشمگیر میشود از جمله ترکیب های سفید-قرمز و زرد-مشکی و آبی- سفید و قرمز- مشکی اشاره کرد هر چند که ترکیب رنگ ها با توجه به میل مشتری و انتخاب در تنوع رنگ  بسیار است اما با انتخاب این نمونه از رنگ ها میتوانید تابلو یی پرمخاطب داشته باشید تا به آسانی کالا و  شغل وبرند شمارا به عموم مردم معرفی کند .

تابلو های دوبل پلکسی بسیار زیبا تر از حروف چنلیوم دوبل استیکر است زیرا سطح آن براق و سه میل برجسته است.

معایب :

اگر بخواهیم ایرادی روی تابلو های چنلیوم دوبل پلکسی بذاریم میتوان به ظرافت برش لیزر آن اشاره کرد زیرا در مواردی که حروف چنلیوم بسیار ریز است و سطح رویی که قرار است دوبل بشود بسیار ظریف است این نوع حروف در صورت برش لیزر پلکسی سطح حروف آب میشود و بهتر است بگوییم برش لیزر برای سطح های با قطر های بالای یک میلی متر انجام میشود و زیر یک میلی متر بهتر است از متریال چاپ یو وی استفاده شود تا ظریف ترین نقاط را هم بصورت کامل و واضح بنمایان بگذارد.

یکی دیگر از معایبی که روی حروف چنلیوم دوبل پلکسی میتوان گذاشت تغییر رنگ  پلکسی سطح حروف است البته این مورد زمانی صدق میکند که نظر شما عوض شده است و تصمیم دارید حروف چنلیوم خود را بعد از سفارش تغییر رنگ دهید در این صورت اگر در همان زمان و یا بعد از چند سال برای تنوع تصمیم به تعویض رنگ داشتید حروف چنلیوم دوبل پلکسی قابلیت تعویض رنگ سطح روی پلکسی را ندارد زیرا حروف و پلکسی اصلی با پلکسی دوبل شده است و سطوح پلکسی با موادی به نام کلرفوم بر روی هم چسبیده و در واقع درون هم حل میشوند و جدا کردن دو پلکسی پس از چسبیدن به هم بسیار مشکل است و در صورت کنده شدن رد پلکسی جدا شده بر روی پلکسی اصلی جای گذاشته میشود .پس بنابراین اگر قصد تعویض رنگ  حروف چنلیوم را دارید ما به شما حروف چنلیوم دوبل استیکر را پیشنهاد میکنیم زیرا جنس استیکر به راحتی با سشوار صنعتی از سطح پلکسی اصلی راحت جدا میشود و در صورت داشتن فایل اصلی برش میتوانید با استفاده از دستگاه کاتر استیکر جدید را با رنگ جدید برش بزنید و بر روی هم بچسبانید.

با توجه به تمامی خصوصیات و مواردی که در بالا مطالعه کردید و اگر قصد تغییر رنگ را ندارید پیشنهاد اصلی ما به شما حروف چنلیوم دوبل پلکسی است زیرا از چنلیوم دوبل استیکر بسیار شکیل تر و زیبا تر است.

برای مشاوره در انتخاب حروف برجسته ی خود  و استعلام قیمت به روز با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید و یا سفارش خود را در فضای مجازی ارسال فرمایید تا در اسرع وقت استعلام قیمت به روز برای شما ارسال شود.

09154067228

05137260253

09358652679

اشتراک گذاری:

نظر بدهید